Обавештење и преглед градива за такмичење

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ТАКМИЧЕЊЕ ОСНОВНИХ ШКОЛА

Тестови  за такмичење  ученика основних школа из историје биће састављани на основу:

  1. Одобрених уџбеника који се налазе у каталогу Министарства просвете; (ТАКО ДА СЕ НЕЋЕ НУЖНО ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА НАЛАЗИТИ У СВИМ УЏБЕНИЦИМА.ВЕЋ БИЛО КОМ ОД ОДОБРЕНИХ УЏБЕНИКА)
  2. Кључних појмова за крај обавезног основног образовања;
  3. Стандарда за крај обавезног образовања.

КАО И ПРЕДХОДНИХ ГОДИНА УЧЕНИЦИ ПОРЕД ГРАДИВА ИЗ УЏБЕНИКА НА ОКРУЖНОМ (ГРАДСКОМ)  ТАКМИЧЕЊУ СПРЕМАЈУ И ЗБИРКУ ИСТОРИЈСКИХ ИЗВОРА.

Образовни стандарди-стандарди постигнућа за крај обавезног образовања у Републици Србији су дефинисани за 10 наставних предмета на основном, средњем и напредном нивоу. Стандарде је усвојио Национални просветни савет и објављени су у званичном гласилу „Службени гласник РС- Просветни гласник“ број 5/2010. Планирање и извођење наставе у складу са стандардима је законска обавеза.

У тестовима се могу појавити фотографије, историјске или географске карте којих нема у уџбеницима.

Питања и задаци ће тематски, просторно и хронилошки пратити историјске феномене, појаве, личности  и догађаје о којима су ученици учили у оквиру наставног предмета историје.

Како би циљ изучавања наставног предмета историје био испуњен, наши ученици постали активни учесници у друштву, кроз разумевање историје створили критички однос према прошлости и садашњости, морамо и ми као њихови наставници и ментори стремити том циљу. Први корак ка постизању жељеног је проналажење правог места за све учеснике наставног процеса.

ПРЕГЛЕД ГРАДИВА ЗА ТАКМИЧЕЊЕ ПО РАЗРЕДИМА И НИВОИМА

ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ТАКМИЧЕЊЕ СРЕДЊИХ ШКОЛА И ГИМНАЗИЈА

Тестови  за такмичење  ученика средњих  школа и гимназија  из историје биће састављани на основу:

  1. Одобрених уџбеника;

(ТАКО ДА СЕ НЕЋЕ НУЖНО ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА  НАЛАЗИТИ У СВИМ УЏБЕНИЦИМА. ВЕЋ У БИЛО КОМ ОД ОДОБРЕНИХ УЏБЕНИКА)

  1. Наставног плана и програма
  2. Општих стандарда постигнућа у делу општеобразовних предмета за крај средњег образовања.

4.На окружном (градском)  такмичењу ученици спремају и додатни део који је посвећен Првом светском рату.

У тестовима се могу појавити фотографије, историјске или географске карте којих нема у уџбеницима.

Питања и задаци ће тематски, просторно и хронилошки пратити историјске феномене, појаве, личности  и догађаје о којима су ученици учили у оквиру наставног предмета историје.

Како би циљ изучавања наставног предмета историје био испуњен, наши ученици постали активни учесници у друштву, кроз разумевање историје створили критички однос према прошлости и садашњости, морамо и ми као њихови наставници и ментори стремити том циљу. Први корак ка постизању жељеног је проналажење правог места за све учеснике наставног процеса.

ПРЕГЛЕД ГРАДИВА ЗА ТАКМИЧЕЊЕ ПО РАЗРЕДИМА И НИВОИМА ЗА ГИМНАЗИЈЕ И ПРАВНО-БИРОТЕХНИЧКЕ ШКОЛЕ

ПРЕГЛЕД ГРАДИВА ЗА ТАКМИЧЕЊЕ ПО РАЗРЕДИМА И НИВОИМА ЗА СРЕДЊЕ СТРУЧНЕ ШКОЛЕ

Извор: Друштво историчара Србије „Стојан Новаковић“

Advertisements

1 Comment

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s