Беседник за рачунаром

16426510_10210496587643350_1603288425_nШта је заједничко информатици и беседништву. Многи би рекли, а и ја бејах међу њима, да је једина веза у томе што своју или туђу беседу куцамо на рачунару. Није погрешно, али сам ја пре неки дан успео да пронађем још један заједнички именитељ. Додуше, у питању је име и презиме. ЖАРКО КАРАЏИЋ. 

Жарко је професор Информатике и рачунарства у Паланачкој гимназији. Из неког, мени непознатог, разлога све људе ословљава са „Где си, змају?“ што, признаћете, годи људима када им дате на још већем значају. Стога и ми прихватамо такво ословљавање и узвраћамо истом мером. 

Оно што се о Жарку „Змају“ недовољно зна, јесте да је он аутор и прелепих беседа међу којима су неке награђиване на такмичењима у интерпретацији ученика Паланачке гимназије. Чујемо беседу, одушевимо се, подиђу нас жмарци, па се и упитамо ко је њен аутор. И тако у том трагању (не)случајно сам сазнао. Замолих аутора и добих дозволу да га јавно прозовем и захвалим на свим дивним речима. Стога и уз његову дозволу објављујем беседе. Оне су ауторско дело и забрањено је њихово коришћење, у било које сврхе, без дозволе аутора.

123

 

456

78

 

 

Оставите одговор

