ДРЖАВНО ТАКМИЧЕЊЕ 2014.

Дражавно такмичење из историје за основне и средње школе и гимназије биће одржано 8. јуна 2014. године у Аранђеловцу. Домаћин је Техничка школа „Милета Николић“.
*ИЗРАДА ТЕСТА ЗА ГИМНАЗИЈЕ И СРЕДЊЕ ШКОЛЕ ПОЧИЊЕ У 10:00 ЧАСОВА.
*ИЗРАДА ТЕСТА ЗА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ ПОЧИЊЕ У 12:00 ЧАСОВА.
Моји ученици ће, као и прошле године, бити специјално опремљени за ову прилику. У договору са ученицима одлучио сам да остане првобитни натпис „Крупањ 2014“ како би све нас подсећао на оно што нас је задесило у другој половини маја месеца.
Нашу школу представљаће шест ученица: Александра Вулићевић и Андријана Јелић (7. разред) као и Невена Аврамовић, Јелена Кељаћ, Катарина Мратинковић и Тамара Радисављевић (8. разред).

Publication1

 

11 Comments

  1. Nastavnice,dvoumim se oko jedne godine. Da li je Aleksandar Veliki osnovao Aleksandriju 331. ili 332.p.n.e.? Sta da im napisem na testu? Pise drugacije u svakom udzbeniku. Ne mogu to da mi oduzmu na testu? Pozdrav

  2. Ne veruj bas uvek Vikipediji…meni je rekla profesorka da moze i jedno i drugo. Bil bih jako zahvalna ako neko zna da mi nabroji Avgustove titule koje nisu otac otadzbine,princeps i avgust i koja provincija je nastala 5.god? Hvala unapred 🙂

    1. Mislim da je to provincija Germanija, a titule nemas vise osim da je od 36 g. pne svake godine biran za narodnog tribuna, a od 31 svake godine biran za konzula i mozda jos samo to da je 12 g. pne postao vrhovni svestenik rimske drzave

    2. Додуше… википедија је у 98% случајева тачна, свака измена се проверава од стране неког искуснијег уређивача на сајту (знам пошто и сам помало уређујем 😀 ) А што се Августа тиче, мислим да је још имао и Divi Filius („Божански син“, колико сам ја успео да нађем). Мислим да је Јудеја основана тад, мада на википедији пише да је 6. године н.е. основана.

Оставите одговор

